בלונים בפתח תקווה

צרו איתנו קשר

מצא לפי קטגוריה

מצא לפי אזור

לקוחות ממליצים

מציג את כל 61 התוצאות

משלוח בלונים בפתח תקווה

פתח תקווה, אם המושבות, עיר מדהימה במרכז הארץ שמונה כרבע מיליון תושבים. לעיר כזו אנחנו חייבים להגיע, עם צוות בלון בלון אנו מספקים מגוון שירותי בלונים לכל דרישה, זר בלונים, סידור חדר, קיר צילום מבלונים ועוד! מחיר נוח לכל כיס ועבודה מקצועית ללא פשרות. עושים שילוחי בלונים גם בערים הסמוכות כגון: הוד השרון ורמת השרון, בני ברק וגבעת שמואל.

סידור בלונים בפתח תקווה והסביבה

לא יודעים כיצד לעצב את החדר בלונים בבית או בבית המלון? אנחנו נסייע לכם בבחירת הצבעים והבלונים ונגיע לעשות סידור בלונים בחדר עבורכם! עם מחירים נוחים החל מ-350 ש”ח עבור סידור בלונים בסיסי תוכלו להנות מהרבה יותר מסידור בלונים רגיל!

בלונים לאירועים בפתח תקווה

חוגגים אירוע בפתח תקווה בקרוב? ברית? חינה? חתונה? אנחנו עושים בלונים לאירועים לכל סוגי האירועים ניתן להזמין קשתות בלונים, קירות צילום, סטנדים מיוחדים של בלונים ועוד מגוון פתרונות, והכל במחירים נוחים ועם אפשרות להזמין גם בלונים מהיום למחר בפתח תקווה.

משלוח זרי בלונים בפתח תקווה

האהוב או האהובה שלכם חוגגים יום הולדת? אין לכם חדר עם בלונים לסדר – זה לא בעיה, אפשר לשלוח זר בלונים, זה ממש דומה לזר פרחים רק שזה מחזיק זמן רב יותר, נראה הרבה יותר יפה! ומרגש ומיוחד הרבה יותר, המחירים מתחילים מ-200 ש”ח לזר בלונים בסיסי.